پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
یکی از اهداف و بهتر بگوییم آرزوهای هر فردی این است که در زمان کوتاه به ثروت برسد. کسب ثروت از اصلی‌ترین اهداف و خواسته‌های افراد است و تفاوت در مرزهای جغرافیایی در این موضوع هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند. در هر جای این کره خاکی که بایستید ثروت برای شما قدرت و رفاه به همراه می‌آورد و چه چیزی بهتر و هیجان انگیزتر از اینکه بتوانید در زمان کوتاهی به ثروت برسید 
کد خبر: ۶۶۵۴۸

جوان پولدار ایرانی 

تیتر20 - در این مقاله قصد داریم جوان ایرانی را به شما معرفی کنیم که چه شخصی میباشد و چگونه  پولدار شد.اگر این موضوع برای شما هم جذاب است پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله  در کنار ما باشید. 


فرزاد وجیهی متولد 1367 و در اهواز زندگی میکرد. یک کارآفرین و سرمایه گذار ایرانی و در حال حاضر ساکن لندن میباشد.

 
فرزاد وجیهی ثروتمندترین جوان ایرانی  دارای مدرک آکادمیک ،لیسانس مدیریت بازرگانی و دکترای علوم اقتصاد،فعالیتش را از معاملات خودرو که شغل خانوادگی شان بود ، آغاز کرده و سپس شروع به سرمایه گذاری در بازارهای مالی کرد، خرید و فروش طلا و دلار. این مرحله برایش پر از تجربه بود و یادگیری، طعم اولین شکست و اولین پیروزی در معاملات را آنجا و همان زمان چشید، اما دست از تلاش نکشید و پیش رفت. 


فرزاد وجیهی  فردی است که نه‌تنها در فارکس بلکه در زمینه معاملات و سرمایه‌گزاری های بازارهای بین‌المللی، بانکی، املاک، مستغلات به ثروت هنگفتی دست یافته است.و ی از تهران راهی  استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری  10 ساله به نام آرون است . 
 ثروت این جوان ایرانی بالغ بر سه نیم میلیارد دلار تخمین زده شده است.

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز